Willkommen! Einloggen Ein neues Profil erzeugen

erweitert
Simploo CMS

Bien qu'Antokounmpo ait été

geschrieben von yaya2017 
Bien qu'Antokounmpo ait été
11.09.2017 11:14:27
Abloh heeft rechtstreeks over de DIY-aanpak die hij gebruikte bij het werken met Nike, onthuld dat hij tijdens hun eerste ontmoeting een X-acto-mes heeft gehaald bij de iconische Air Force 1, die in wezen de toon en het thema voor de rest van de collectie heeft vastgesteld. In gesprek met Nike noteerde Abloh: "Ik heb veel tijd AAdidas Superstar Dames Zwart aan het denken over het kind in het midden van nergens, die een passie voor het ontwerp heeft, zoals ik dat deed. Hij of zij heeft hier een pad nodig om het ontwerp te begrijpen. 'Mijl weg in Manchester, in het Verenigd Koninkrijk, luisterde een 21-jarige ontwerper. Rufaro Junior Clint nam Abloh's boodschap ter harte en pakte een aantal huishoudelijke gereedschappen om zijn eigen sneakers te maken. Daarna spreken we met ontluikende ontwerper Clint over zijn 1 van 1 schoppen, ge?nspireerd door Virgil Abloh en Nike's The Ten-collectie. Eerst, vertel ons een beetje over jezelf, ben je groot in sneakers? Heeft u veel ervaring in ontwerp of maatwerk? Mijn naam is Rufaro Junior Clint, ik ben een 21-jarige, geboren in Zimbabwe en nu gevestigd in Manchester. In mijn loopjaar van de universiteit heb ik als model gewerkt. Ik ben echt in het Nike Air Max 90 Womens ontwerpproces, innovatie en vakmanschap dat gaat om het maken van sneakers. Dat is waar mijn liefde voor sneakers vandaan komt. Ik heb geen academische of professionele ervaring in ontwerp of maatwerk gehad, maar meer dan een jaar geleden ben ik begonnen met grafisch ontwerp via YouTube-tutorials, en heb onlangs geleend de naaimachine die ik gebruik van een goede vriend van mij. Sindsdien heb ik geleerd hoe ik kleding krijg via online tutorials in mijn vrije tijd. Wat vond je van de Virgil Abloh x Nike-samenwerking? Heb je een favoriete sneaker uit de collectie gehad?

Ik vind het een van de beste collecties van alle tijden. Ik heb veel favorieten, maar als ik er één moest kiezen, zou het de Prestos moeten zijn, vooral door de textuur en het silhouet van de sneaker. Leg je ontwerp uit. Waar heb je de materialen geboekt? Wat was Adidas Ultra Boost Dam het moeilijkste onderdeel? Ten eerste snij ik een set Novesta-gomzolen uit een oud paar sneakers en spray ze met een Nike Air VaporMax Femme bewolkte grijze kleur. Voor het lichaam van de schoen gebruikte ik ivoor wit doekmateriaal en voegde gouden eyelets toe. Het buitenste gezicht van de sneaker bevat gedetailleerd schrijven, vergelijkbaar met het Beaverton-adres op Virgil's Nikes, en ik heb doorzichtige gele tape als detail toegevoegd. Onder het schrijven heb ik drie kleine gouden eyelets toegevoegd voor ademendheid. Het binnenste gezicht bevat oranje doorzichtig plastic materiaal dat overlapt is door een kunststof doekje, gesneden om de vorm van het Nike Swoosh-logo aan te passen, dat ik heb geborduurd op de stof met een zig-zag stiksel patroon. Ik heb ook aangesloten lijnen (ge?nspireerd door het OFF-WHITE ? logo) dat de Swoosh overlappt. Bij de tong Nike Air Max Classic BW Dam heb ik een zig-zag patroon genaaid met zwarte draad op de linker sneaker en oranje aan de rechterkant. Net als bij Nike Air Max 90 Homme Noir het binnenkant van de schoen, is het logo op de tong een oranje Nike Swoosh die in en uit de zwarte lijnen past. Met Photoshop heb ik zowel het gedrukte schrijf aan de kant van de sneaker als het logo ontworpen, dan heb ik had ze gedrukt bij mijn lokale drukkerij. Om de schoen af ??te maken heb ik witte touwveters gebruikt en spiraalvormige zwarte lijnen op het overblijvende kunststofmateriaal verzegeld, dat is afgesloten met een ritssluiting. Het moeilijkste deel van het project zorgde ervoor dat beide zijden van de sneaker symmetrisch waren en toegevoegd de oogjes voor de schoenveters passen goed.

Nike legt verder uit: 'Zo kan men bijvoorbeeld beginnen met verjaardag of verjaardag. Van die typografische invoer worden Nike Air Odyssey Dámské patronen vervolgens gecre?erd en naar smaak geschaald. Kleurkeuze en gradatie zijn ook bijna oneindig. En dat Nike Air Max 90 Heren is gewoon de tip van de ijsberg. "De Lodge, die de creatieve technologiegroep van W + K is, cre?erde de ervaring in samenwerking met Mark Smith en zijn team in Nike's Innovation Kitchen. Nike heeft gepersonaliseerde sneakers voor meer dan een decennium door het NikeID-systeem aangeboden, maar dat was grotendeels online, had minder opties en duurde drie tot vijf weken om de schoenen te leveren. Nike positioneert de nieuwe ervaring als een manier om de consument te krijgen als gepersonaliseerd met hun sneakers zoals Nike-atleten doen. "De bedoeling van het project is om de samenwerkende designervaring die we onze atleten aanbieden, tot leven te brengen," zegt Smith, Nike's vp van innovatie-speciale projecten, zei in een Adidas Superstar Dames Roze verklaring. "Zij houden van producten die hun verhaal vertellen. We wilden dat idee combineren met een nieuw proces Nike Air Max 2017 Dames van live design en fabricage waarmee onze gasten in de ruimte komen, samenwerken met ons en in minder tijd dan ooit met een speciaal product vertrekken voorheen. "De uitnodiging alleen ervaring zal in eerste instantie worden beperkt tot Nike vrienden en familie en selecteer Nike + leden.

"De ervaring van Nike Makers is een snelle, leuke, interactieve, unieke ervaring. Het duurt de meeste mensen langer om hun idee op te lossen dan het voor ons doet, "zegt Smith. "In onze gedachten is dit morgen, vandaag."
Sorry, in diesem Forum dürfen nur registrierte Benutzer schreiben.

Hier klicken um sich einzuloggen