Willkommen! Einloggen Ein neues Profil erzeugen

erweitert
Simploo CMS

Vad som skiljer Kale fr?

geschrieben von yaya2017 
Vad som skiljer Kale fr?
07.09.2017 03:55:34
Virgil Abloh is ongetwijfeld de belangrijkste en invloedrijkste ontwerper van het moment. Hij is ook de meest citaat. Met de release van zijn 10-shoe collab met Nike, genaamd "The Ten," heeft Abloh vandaag met media in New York gepraat Nike Air Pegasus 89 Dámské als onderdeel van een reeks Nike-off-campus-evenementen die voor de week zijn gepland. (De eerste vijf schoenen uit de collectie komen op 9 september aan in NikeLab-winkels Adidas Superstar Femme Fleur in New York.) Behalve dat de aanwezigen laten Adidas ZX Flux Femme weten hoeveel slaap hij nachtelijk krijgt (-2 uur) of de sneaker die aan het eind van zijn bed zat als een tiener (Air Jordan 5), heeft hij ook de inzichten van de collectie gedeeld en tips verstrekt aan degenen die ge?nteresseerd zijn in een carrière in de mode. 'Ik heb dit hele project gezien als het doorgeven van de staf en recht door alle innovatie, maar een levensstijl toevoegen laag aan het. Deze schoenen zijn iconen, ze zijn in een andere ruimte overschreden, en dit project was een soort aan het licht van welke emotionele attachment deze objecten zijn die gewoon je dingen op je voeten dragen, kan een tweede Adidas Superstar Donne Bianche leven krijgen, waar we in 2017 naar kunnen kijken en begrijpen hoe belangrijk ze waren in het verleden. "" Het is mijn doel dat die kinderen op een lijn bij Supreme zitten Adidas Superstar Uomo Nero of weten dat Staple de eerste keer dat ze een Adidas Superstar Dames Blauw Dunk hebben vrijgegeven, weten dat er binnen Nike, deze grote onderneming, een gelegenheid bestaat om hun idee?n in te voegen. ... Deze generatie, die zich heeft geleerd hoe ze T-shirts of skateboards afdrukken, veranderen in een grote industrie of onze niche-cultuur relevant maken, er zijn ramen in Nike - of een bedrijf - om jonge idee?n in te voegen en dat is de basis van mijn werk. '' De Chuck Taylor, onmiddellijk was ik als: 'We moeten de Nike Swoosh op de Chuck Taylor zetten en dat onmogelijk product voor de kinderen geven.' ... Er zijn regels om te volgen, en er zijn regels om te breken en je hebt om de regels creatief te breken.

Omdat dit een groot bedrijf is, kunnen we niet alleen beginnen met het uitruilen van logo's en verwarring van een hele generatie over wat er is. Als je Nike Air Max Classic BW Womens merkt op de fijnere details van die schoen, dan heb ik mijn oplossing, die ik van de eerste Adidas Superstar Pánské nee hou, omdat het mij een strategie geeft om hetzelfde idee te krijgen. Dat is er een Swoosh, en ik heb het verwijderd en de Nike label dat op alle schoenen staat. Het is technisch niet daar, maar het is er. '' Omdat niets in elk geval perfect zal zijn, doe het dan op de volgende. Herhalen. Er zijn geen verkeerde antwoorden in het ontwerp. "" Vind je constante inspiratiebron en bevestig erop. Voor mij is het gesprekken over de hele wereld. Deze week was ik in Stockholm met Ian Connor en Berlijn. We waren in Milaan, Londen in de lancering van Skepta. Het moment dat we in Grace's Flower [Stall], Skepta, Wizkid, A $ AP Rocky zitten, zien we allemaal op de banken, net zoals dit gewoon over 'That jacket cool' gaat. '' Dat nieuwe A $ AP Mob album Nike Air Max Thea Dámské is geweldig. 'Je krijgt een litmus test voor wat is de algemene consensus. Voor mij gaat het om de cultuur - in citaten. Ik neem die inspiratie en ik doe in drie weken een collectie van 200 vrouwen. Ik heb nooit idee?n of perspectief. '' Als iemand slapen, werkt iemand. Ik heb dit formaat uitgeput om bij mijn hele team op een WhatsApp groepsschat aan te sluiten, dus het zijn alle tijdzones, nieuwe idee?n als ik iets zie. Bijvoorbeeld, die schoen [Air Jordan 1] was oorspronkelijk all-white. Ik was op de luchthaven in Newark [N.J.] en ik kan me herinneren dat ik door veiligheid ging en ik zag iemand in een wit Dunks, en ik kon het verschil niet vertellen. Ik was als 'noodgeval'. De Jordani? moet de Chicago-kleurweg zijn. 'Die schoen zou zijn geweest als een anonieme witte schoen. Ik was aan het denken over de kinderen die op de Nike Air Max 90 Hombre Hypebeast-opmerkingen lijken: 'Zijn carrière is voorbij. Gooi hem van de rand af. '"

In de jaren zeventig overnam Nike de voormalige reuzen van de industrie-Puma en Adidas, de bedrijven die werden gecre?erd in de splitsing van het Duitse keizerrijk van Dassler. Maar Nike zag zijn fortuin duiken in de jaren tachtig, terwijl de nieuwkomer Reebook stond. Het Economisch Onderzoeksinstituut van Samsung heeft geconstateerd dat Reebok bloeit door zich aan te spreken voor de "vrijetijdssportspersoon." Vandaag is Adidas, ondanks Nike's marktdominantie, het heetste merk in sneakers geworden door op een soortgelijke trend te profiteren. Shoppers kopen ongedwongen, modieus schoeisel, en verlaten prestatieproducten, met name basketbalschoenen, op de planken. Nike heeft gewoonlijk ook niet aangepast om klanten te geven wat ze willen. In een notitie Nike Air Max 90 Homme van 29 augustus aan beleggers waarschuwde Morgan Stanley-analisten dat Nike's problemen in Noord-Amerika lijken te verslechteren. Het vertrouwt meer op kortingen om klanten Adidas Superstar Dámské černé te kopen die het merk kunnen devalueren als de markdowns niet verder gaan.
Het Jordan-merk, dat altijd scherp is geworden, kan ook een duik nemen, omdat Nike agressief het aantal beschikbare schoenen pompt. Foot Locker CEO Richard Johnson zei op een recent gesprek met beleggers dat de verkoop van bepaalde Jordani? stijlen aanzienlijk is vertraagd. (Dat helpt ook niet, zoals gezegd, de mode is verschoven van basketbal sneakers.)
Sorry, in diesem Forum dürfen nur registrierte Benutzer schreiben.

Hier klicken um sich einzuloggen