Willkommen! Einloggen Ein neues Profil erzeugen

erweitert
Simploo CMS

als een paar van meer ingekorte

geschrieben von Labi1995 
als een paar van meer ingekorte
14.05.2018 04:01:13
Ik had een zeer positieve ervaring - ik raakte niet gewond, ik vond het leuk om met minder Nike Air Huarache Femme kussen te lopen en ik vond het leuk om met mijn formulier te experimenteren. Maar, misschien nog wel het belangrijkst, als ik minimaal werd, liet me weten dat ik niet gevangen zat in een leven van stabiliteitsschoenen Nike Air Max 90 Femme door mijn 'diagnose' als overpronator. Ik was vrij om te experimenteren, en dat deed ik. En in het proces was ik in staat om te vinden wat het beste voor mij werkte.
Minimaliseren deed me beseffen dat ik een brede toebox Nike Air Max Thea Mujer leuk vond. Ik vond een flexibele zool leuk. Ik vond een lagere druppel leuk. Maar ik besefte ook dat ik een beetje kussen vond, en dat ik dat kussen leuk vond om aan de zachtere kant te zijn. Niet te veel kussen, maar net genoeg om comfort te bieden voor lange kilometers op de weg. Ik merkte dat ik me aangetrokken voelde tot schoenen als de Saucony Kinvara en New Balance 1400. Geen minimale schoenen, maar Adidas Pharrell Williams Tennis Hu Damen niet traditioneel of maximaal. Ik vond een formule die het beste werkte voor mij, en minimaal gaan hielp me om mijn favoriete plekje te verfijnen.
Minimal leidde ook tot experimenten door schoenbedrijven en ontwerpers, Nike Air Zoom Spiridon Femme en het resultaat is dat we nu een ongelooflijke diversiteit aan schoenen hebben om uit te kiezen. Schoenen zoals Hokas die aspecten van minimalisme combineren met max-kussen maken deel uit van die diversiteit. Net zoals www.dannywinstanley.co.uk ik me niet langer in stabiliteitsschoenen sta te werken, hoeven schoenenwanden niet langer in drie nauw gedefinieerde categorie?n te worden georganiseerd. Er zijn nu heel veel opties beschikbaar, en dit is een goede zaak. Minimalisme was en is een goede zaak, het gaf ons de vari?teit die we vandaag hebben.
In het afgelopen jaar heb ik in Hokas gerend en ik heb in een paar traditionele modellen gelopen. Ik Adidas ZX 750 Womens vond de Hoka Huaka leuk, maar geen enkele is zo geschikt voor mij als een paar van meer ingekorte modellen waar ik de voorkeur aan heb gegeven. Dat gezegd hebbende, ik ken veel mensen die zweren bij maximale schoenen Adidas Superstar Mujer zoals Hokas of het Altra Paradigm / Olympus. Mijn vrouw werd minimaal en het ging niet goed. Ze loopt nu in Hokas en heeft Altras opgevangen en het gaat goed. Ik ken anderen die nog steeds zweren bij minimale schoenen Adidas Superstar Womens of op blote voeten. Verschillende streken voor verschillende mensen: ontdek waar je het leukst aan kunt doen en ga ermee.
Hoewel ik nog steeds een goed schoeiseldebat waardeer en ik geniet van het volgen van de opkomende Adidas NMD Womens wetenschap over de effecten van schoeisel op zaken als vorm en loopblessures, denk ik eerlijk gezegd niet dat we ooit bewijs zullen zien dat een enkele beste schoen voor iedereen ondersteunt. Het is tijd om de vs versus mentaliteit te laten varen als het op schoenen aankomt en weer gewoon genieten van hardlopen.
Sorry, in diesem Forum dürfen nur registrierte Benutzer schreiben.

Hier klicken um sich einzuloggen